Va invitam ...urmati-ne !!!

Lasand in stanga DN1, intrati pe portile deschise ale orasului Campina , cu istoria lui impunatoare si punctele turistice de renume . Patrundem in oras pe bulevardul principal,strajuit de blocuri impunatoare si moderne , impanzite de magazine si piete . Lumina orasului si caldura oferita de vegetatie te imbie sa admiri constructiile si forfota populatiei .
  Trebuie sa urmezi calea catre "Doftana", iesind din oras si indreptandu-te catre "Barajul  Paltinu". De cum iesi din oras , peisajul minunat si salbatic te insoteste pe tot parcusul soselei,ce serpuieste pe langa dealuri si ape.
 Copacii stajuiesc drumul, aparandu-te de soarele dogoritor vara sau de viscolul naprasnic  iarna .
 Din loc in loc intalnesti cate o mica asezare cu case randuite cu diverse arhitecturi , unele mai moderne , altele batranesti , dar toate sunt impozante . Rulam , cand in zare ne taie calea un zid ce leaga cerul de pamant si dealurile intre ele... este barajul "Paltinu".
 Ai senzatia ca soseau se termina la baza barajului , insa faci drepta pe un podet , iar apoi  urci pe drumul ce serpuieste catre partea de sus a barajului , lasandu-te sa admiri constructia in toata splendoarea si robustetea ei dandu-ti un sentiment de siguranta si uimire !
 Urcam spre culmea barajului desfasurandu-se in fata ochilor,lacul imens de un verde smarald . Cu forma lui rebela lacul te intampina ,parca chemandu-te la o baie placuta in verile toride sau sa admiri o priveliste feerica ca de poveste in iernile pline de zapada si gheata .
 Mergi urmand soseaua pe conturul lacului cu apele lui sclipitoare in bataia soarelui , ce se zaresc din cand in cand printre arborii maiestosi ce flancheaza drumul , dand o senzatie placuta ca esti deja in vacanta si tot stresul a ramas in urma .
 Totul te imbie si te bucuri de splendoarea zonei , racoarea padurii si sclipirea apei. Drumul continua in urcare , apoi in coborare si dupa un cot  apare Valea Doftanei plina de case , iar in fata ta serpuieste raul cu apele lui repezi si cristaline alergand spre baraj .
 Continui soseaua flancata de case de toate tipurile si culorile , pana ajungi la o rascruce .  Tii drumul din stanga si nu te mai abati, ruland agale cand in sus,cand in jos pe soseaua serpuita.    Livezile si casele trec pe langa tine parca chemandu-te la odihna,relaxare si o masa imbersugata .  Urcam dealuri , traversam ape si vai si astfel dupa cei aproximativ 30 de kilometrii parcursi de la Campina, intram in satul Traistieni , destinatia nostra.
 Trecem de centru , de biserica cu turle impunatoare si ne angajam pe sosea, inainte. Zarim in stanga nostra o vale maiestoasa cu raul Doftana la baza si cu case plantate din loc in loc , de nici nu-ti vine sa crezi ca au fost construtie de oameni .
 Usor rulam si de o data apare maiestoasa o casa - pensiunea noastra imbietoare si primitoare , este finisul calatoriei si inceputul vacantei ,
  Bun venit !

Vacanta dumneavoastra poate incepe acum!